Rynek alkoholi mocnych jest wart ponad 11 mld zł, natomiast wartość rynku wina to prawie 1,8 mld. Czytaj więcej »
Rynek alkoholi mocnych jest wart ponad 11 mld zł, natomiast wartość rynku wina to prawie 1,8 mld. Czytaj więcej »
Polacy często piją zarówno kawę jak i herbatę. Wybierać więc nie trzeba. Produkty te musimy mieć pod dostatkiem przez cały rok. Przed Wielkanocą warto dodatkowo uzupełnić sklepowe półki o asortyment Premium. Czytaj więcej »
Smakowite wędliny oraz różnego rodzaju wyroby i przetwory mięsne to podstawa na każdym wielkanocnym stole. Wysokiej jakości szynki, pasztetu czy smacznej swojskiej kiełbasy nie może zabraknąć w żadnej sklepowej lodówce. Czytaj więcej »
Sprzedaż olejów, oliw i tłuszczów żółtych rośnie w okresie przedświątecznym. Na Wielkanoc Polacy więcej pieką, częściej smażą i przygotowują wyśmienite dania. Olej, oliwa, masło, margaryna i mixy to podstawa w asortymencie każdego sklepu. Czytaj więcej »
Szczypta przyprawy do mięsa, do sałatki koniecznie kukurydza, groszek i majonez, a do dań i przystawek wyśmienite sosy i dressingi. Tego potrzebują konsumenci na czas Świąt Wielkiej Nocy. Niezbędny będzie także żurek i barszcz biały. Czytaj więcej »
Mięciutkie, nawilżone, o pięknym zapachu i pielęgnacyjnych właściwościach. Chusteczki higieniczne są prężnie rozwijającą się kategorią wśród produktów FMCG. Warto pamiętać o nich dobierając asortyment w placówce. Czytaj więcej »
Żywność funkcjonalna to w miarę nowa kategoria na rynku i dopiero odkrywana przez konsumentów. Przebojem podbija ich serca i jak szacują eksperci – już niedługo powinna posiadać ponad 20-procentowy udział w rynku żywności. Czytaj więcej »
Dobrze prosperujący 50-cio metrowy sklep spożywczy na warszawskiej Pradze – to efekt ciężkiej pracy jego właściciela. I kto by pomyślał, że kilka lat temu zaczynał od handlu truskawkami i to zakończonego brakiem zgody na dalszą sprzedaż… Czytaj więcej »
Nagroda w lutowym konkursie miesięcznika HURT & DETAL – nagrywarka DVD PANASONIC trafiła do sklepu eLDe w Otwocku Czytaj więcej »
Wraz z lutowym wydaniem miesięcznika HURT & DETAL rozpoczęliśmy II etap, pierwszej edycji, corocznego konkursu pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. Nasi czytelnicy wyróżnią uczestników rynku FMCG i tym samym przyznają im nagrody „Złoty Paragon”. Czytaj więcej »
O gwarancji sprzedaży, nowościach w asortymencie i ekologicznych produktach rozmawiamy z Bartkiem Szakiewiczem, Brand Managerem marki Jan Niezbędny, Sarantis Polska S.A. Czytaj więcej »
Jak prawidłowo przygotować ekspozycję Czytaj więcej »
Polacy sprzątają w okresie wiosenno-świątecznym intensywniej. Częściej myją okna, piorą dywany i firany. Pielęgnacja podłóg, mebli czy sprzątanie łazienki oraz kuchni to podstawowe czynności domowe, które Polacy wykonują niezależnie od pory roku. Czytaj więcej »
Ciasta z proszku, gotowe desery, bakalie oraz dodatki do ciast to produkty, które w okresie przedświątecznym z pewnością przyniosą większe zyski. Również słodycze, głównie czekoladowe i Premium będą cieszyły się dużą popularnością. Czytaj więcej »
O historii firmy, wpływie kryzysu gospodarczego na rynek słodyczy oraz o nowościach produktowych, również tych związanych z nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi, rozmawiamy z Janem Kolańskim, Prezesem Jutrzenki Holding S.A. Czytaj więcej »
Bezpieczny sklep internetowy Czytaj więcej »
Rozmowa z Rafałem Melanowiczem, Dyrektorem Sprzedaży Tradis Czytaj więcej »
Karnawał trwa. W koszyku zakupowym klienta znajdą się z pewnością odpowiednie składniki na popularne dzisiaj drinki. Podpowiadamy zatem, co warto mieć na sklepowej półce w tym imprezowym okresie. Czytaj więcej »
Chiński Nowy Rok wypada 3 lutego, ale obchody tego święta przebiegać będą między 22 stycznia a 20 lutego. W chińskim kalendarzu patronem 2011 roku jest Zając, najszczęśliwszy znak zodiaku. Warto już przygotować sklep do świętowania i uzupełnić asortyment w chińskie specjały. Czytaj więcej »
Zimą, kiedy każdy tęskni za owocowymi smakami lata dobrym sposobem na zwiększenie zarobku będzie uzupełnienie sklepowej półki o dżemy, konfitury, marmolady i powidła. Czytaj więcej »
Zakochani są wśród nas... i obdarowują się wzajemnie nie tylko pocałunkami, ale także słodkościami. Pamiętać o tym powinien każdy detalista, zwłaszcza w okresie walentynkowym. Dzięki temu zarobek sklepu będzie dużo wyższy, a zakochani szczęśliwsi. Czytaj więcej »
Wszystko rozpoczęło się jeszcze we wrześniu ubiegłego roku, kiedy to Eurocash S.A. poinformował oficjalnie, że przedstawił zarządowi Emperia Holding S.A. propozycję połączenia obu spółek. Za jedną akcję Emperii akcjonariuszom zaproponowano wtedy 3,76 akcji nowej emisji Eurocash. Emperia natychmiast zdementowała te informacje twierdząc, że Zarząd firmy nie prowadzi żadnych... Czytaj więcej »
Pomocny, zaradny, słowny, dotrzymujący terminów – to główne wymagania właściciela sklepu wobec przedstawiciela handlowego. Czy to tak wiele? Absolutnie nie! To niezbędne minimum. A jednak wielu go nie spełnia. Przedstawiciele handlowi pojawiają się i znikają nie zostawiając po sobie dobrego wrażenia, a jedynie całą litanię gorzkich żali. Czytaj więcej »
Od pierwszego stycznia obowiązują nowe stawki VAT. Jak w praktyce odbyło się przestawienie na pracę w nowej podatkowej rzeczywistości? Z niepewnością do ostatniej chwili, z małymi niespodziankami, ale ogólnie pomyślnie. Czytaj więcej »
Z Krzysztofem Skibą znanym polskim artystą i publicystą o zakupach spożywczych oraz obserwacjach życia sklepu rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »
O rozwoju sieci SANO, jej sukcesach, strategiach marketingowych i planach na przyszłość rozmawiamy z Prezesem Zarządu Spółki SANO – Krzysztofem Waltosiem. Czytaj więcej »
Strefa kasy kojarzy nam się przede wszystkim z produktami impulsowymi, dzięki którym możemy liczyć na większy zysk. Ale jej serce stanowi zupełnie coś innego, co nie przynosi zysków i dodatkowo kosztuje. Bez czego żaden sklep nie byłby w stanie funkcjonować. Czytaj więcej »
Czy dostawca mrożonek, lodów, napojów, etc. może wymagać od dystrybutora, aby w udostępnionej przez dostawcę nieodpłatnie lodówce przechowywano wyłącznie produkty tego dostawcy? Wielu dostawcom wydaje się, że to jak najbardziej standardowe i dozwolone działanie. Jednak odpowiedź na to pytanie nie jest tak jednoznaczna. Czytaj więcej »
Nabiał to produkty, które z całą pewnością można nazwać sklepowymi pewniakami. Poszczególne kategorie odnotowują wzrosty, w tym i dwucyfrowe. Dodatkowo są to elementy codziennej diety niezwykle lubiane, popularne i co najważniejsze – zdrowe. Czytaj więcej »
Z Claire Smith, Globalnym Ambasadorem BELVEDERE VODKA rozmawia Pol Tomas Keeley. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
Ciastko z nadzieniem kakaowo-bananowym to innowacyjna...
W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki...
Twist Bubble Tea wychodzi poza kategorię tradycyjnych...
Producent dań gotowych U Jędrusia poszerza linię...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...